Възможности за Вашето пътуване във връзка със забраната за полети от България до Русия.
Във връзка със забраната на полети от България до Русия, "България Еър" отменя полетите си от София до Москва до 31.03.2022 и до постъпването на последваща информация.
Всички полети на "България Еър" от България до Русия са отменени в резултат на форсмажорните обстоятелства и молим да ни извините за причиненото неудобство.
В тази връзка, авиокомпанията предоставя следните гъвкави възможности по билети за всички свои полети до и от Москва:
-
Ако Вашият полет не е анулиран, но желаете да отложите своето пътуване:
- Предоставяме Ви възможност за еднократна промяна на дата по билета без такса, с доплащане на разликата в тарифата, ако има такава.
Условия за ползване:
- Необходимо е да уведомите издателя на билета си за решението да отложите пътуването си до 24 часа преди излитане на полета, за да не се считате за неявили се на съответния полет. Промени на билети на неявили се пътници за полет ще бъдат извършвани по условията на закупения билет.
- Билетът трябва да бъде преиздаден в рамките на валидността му (една година от издаването).
- Можете да изберете новите дати за пътуване в рамките на валидността на билета (една година от издаването).
- В случай, че полетът Ви е анулиран:
Предлагаме Ви следните опции, напълно безплатно:
- Оставяне на билета с отворени дати
- Промяна на дестинацията по директните полети на “България Еър“
- Безплатна смяна на име (преотстъпване на билета)
Условия за ползване:
- Необходимо е да ни информирате за решението си най-късно до 24 ч. преди оригиналния (анулиран) полет, свързвайки се с издателя на билета.
- Билетът трябва да бъде преиздаден в рамките на валидността му (една година от издаването).
- Можете да изберете новите дати за пътуване в рамките на валидността на билета (една година от издаването).
- В случай, че предоставените опции, да използвате сумата по билета си, не са приложими за Вас, имате право на възстановяване на стойността му. ТУК можете да се запознаете с правата си като пътник.
- При въпроси по гореизброените възможности в точка 1 и 2, както и при необходимост от съдействие, следва да се свържете с издателя на Вашия билет:
- За билети, закупени през уебсайта и мобилното приложение Bulgaria Air - към „Центъра за обслужване на клиенти“ на имейл callfb@air.bg
- За билети, закупени през наш офис – към съответния офис, издател на билета
- За билети, закупени през туристическа агенция – към съответната агенция, издател на билета
Екипът на „България Еър“